پروفيل UPVC چه مزايايي دارد؟ ارائه با كيفيت ترين و ارزانترين پروفيل در مشهد

فروشگاه هماوين يكي از محبوبترين و شناخته شده ترين فروشگاه ها در مشهد است كه انواع درب ضد سرقت آپارتماني و پنجره هاي دو جداره و پروفيل UPVC ا به ارزان ترين قيمت ارائه مي دهد. از جمله پروفيل UPVC كه مزاياي متعددي نسبت به ديگر محصولات دارد.
فروشگاه هماوين يكي از شركتها پيشرو در زمينه ارائه محصولات مدرن ساختماني در مشهد است كه همواره سعي نموده اولين فروشگاهي باشد كه به روز ترين محصولات را در صنعت ساختمان وارد اين شهر مي نمايد و به مردم ارائه مي دهد.
همچنين فروشگاه هماوين با اختصاص تخفيف استثناي سي درصدي توانسته است قيمتهايي به مراتب پايين تر از ساير شركتهاي ارائه دهنده انواع درب اپارتماني و پنجره هاي دو جداره و همچنين پروفيلهاي يو پي وي سي در مشهد را به مشتريان خود تقديم نمايد.
پروفيل UPVC يكي از جديدترين محصولات در زمينه انواع پروفيلهاي مورد استفاده در صنعت ساختمان محسوب مي شود كه در چند سال اخير استفاده از اين محصول رشد غير قابل باوري داشته و در كشورهاي پيشرفته به وفور از آن استفاده مي كنند.
در كشور ما نيز به مرور زمان استفاده از اين پروفيلها با توجه به تبليغات گسترده اي كه صورت مي گيرد رونق بيشتري يافته و همكنون كليه سازمان هاي ذي ربط از جمله سازمان نظام مهندسي ساختمان نيز سازندگان ساختمانهاي مسكوني را به استفاده از اين پروفيل تشويق مي كنند.
استفاده از پروفيل UPVC به علت مزاياي غير قابل رقابت اين محصول نسبت به انواع پروفيلهاي آلومينيومي و آهني موجود در بازار است.
براي توضيح بيشتر مزاياي پروفيلهاي يو پي وي سي ابتدا مي بايست به  خود واژه UPVC بپردازيم و اينكه عملا به چه نوع محصولي اطلاق مي شود. يو پي وي سي در واقع همان پي وي سي فشرده سازي شده  و متراكم مي باشد كه مزاياي متعددي دارد.
همانطور كه مي دانيد پي وي سي محصولي قديمي است كه در صنعت ساختمان به ويژه در لوله هاي فاضلابي به ميزان بسيار زيادي مورد استفاده قرار مي گيرد. مزاياي متعددي كه پي وي سي دارد سبب شده اين محصول ساير محصولات قديمي در صنعت فاضلاب را به كنار بزند.
از جمله اين مزايا مي تواند به ضد زنگ بودن اين محصول عدم پوسيدگي و عمر بسيار بالا و همچنين مقاومت در برابر تغييرات حرارتي اشاره نمود. اين لوله ها در برابر سرما بسيار مقاوم هستند و عموما در هواي زمستاني يخ نمي زنند.
مقاومت در برابر حرارت نيز از ديگر ويژگي هاي پي وي سي مي باشد.
اما مهمترين عيبي كه اين محصول دارد عدم مقاومت مناسب در برابر تنشهاي مكانيكي و ضربه است. به همين دليل است كه از اين محصول تنها در لوله هاي فاضلاب استفاده مي شود كه امكان تنش مكانيكي و ضربه وارده به پي وي سي كاهش يابد.
در مقابل پس از پيشرفت فناوري دانشمندان به محصولي دست يافتند كه كليه مزاياي پي وي سي را داشته اما معايب آن را ندارد. اين محصول همان UPVC است كه در واقع پي وي سي متراكم سازي شده است و در برابر تنشهاي مكانيكي نيز مقاوم است.
از ديگر مزاياي منحصر به فرد پي وي سي نسبت به ديگر محصولات عمدتا فلزي مي توان به عايق بودن اين محصول اشاره نمود. پروفيلهاي UPVC نه تنها در برابر حرارت بلكه در برابر صوت نيز بسيارعايق هستند و كوچكترين انتقال حرارت يا صوت ندارند.
مجموع اين مزايا سبب شده است كه پروفيلهاي UPVC تا اين حد در صنعت ساختمان سازي محبوب شوند و مورد استفاده قرار بگيرند.
اما خريد پروفيل UPVC امري تخصصي مي باشد و در بين انواع محصولات و توليدات داخلي و خارجي مي بايست محصولي را كه متناسب با نياز شماست انتخاب نماييد. بدين منظور مي توانيد از مشاوره فني رايگان كارشناسان هماوين استفاده نماييد.
پروفيل UPVC چه مزايايي دارد؟ ارائه با كيفيت ترين و ارزانترين پروفيل در مشهد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.