فروش پروفيل UPVC در مشهد در طرح هاي مختلف به ارزانترين قيمت

فروشگاه هماوين به عنوان شركتي پيشرو در صنعت ساختمان مشهد محسوب مي شود كه انواع درب ضد سرقت آپارتماني و پنجره هاي دو جداره و پروفيل UPVC را در مشهد با تخفيف استثنايي و به ارزانترين قيمت در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.
فروشگاه هماوين از بدو تاسيس خود تلاش داشته كه به عنوان شركتي پيشرو در مشهد عمل نمايد و به روز ترين و مدرن ترين محصولات ساختماني را كه حاصل آخرين دستاوردهاي صنعت گران كشورهاي پيشرفته است به اين شهر بياورد.
در همين راستاست كه انواع پروفيلهاي UPVC كه آخرين دستاورد كشورهاي پيشرفته محسوب مي شود در كنار انواع دربهاي آپارتماني ضد سرقت و انواع پنجره هاي دو جداره پيشرفته و متنوع را از بهترين برندها تهيه ديده و در معرض ديد همشهريان عزيز در مشهد قرار داده است.
از جمله ويژگي هاي فروشگاه هماوين تخفيف استثنايي سي درصدي اين فروشگاه مي باشد كه براي كليه محصولات اين شركت در نظر گرفته شده است. لازم به ذكر است اين تخفيف كاملا واقعي بوده و نسبت به قيمتهاي موجود در بازار محاسبه مي شود.
شايد اين سوال پيش ايد كه چطور فروشگاه هماوين مي تواند محصولات خود را تا اين اندازه ارزانتر ساير فروشگاه و تنها با دو سوم قيمت  بازار به فروش برساند؟ در پاسخ بايد به دو نكته اشاره كرد كه اين مهم را براي فروشگاه هماوين امكان پذير نموده اند.
نخست انكه مديريت هماوين معتقد است سود كمتر در فروش يك محصول از يك سو رضايت خاطر بيشتري را براي مشتري به همراه دارد و از سوي ديگر در دراز مدت مي تواند به جذب مشتري و فروش بيشتر و در نتيجه سود بالاتر بيانجامد.
در ثاني فروشگاه هماوين با توجه به مدت طولاني كه در بازار فعاليت داشته توانسته به عنوان نماينده فروش بسياري از برندهاي مطرح داخلي و خارجي شناخته شود.
همين مسئله سبب شده كه فروشگاه هماوين بتواند محصولات مورد نياز خود را در تيراژ بالا و بدون واسطه تهيه نمايد. بدين ترتيب قيمت تمام شده هر محصول براي فروشگاه هماوين بسيار پايين تر از ساير فروشگاه ها خواهد بود و دست هماوين براي تخفيفهاي بيشتر بازتر است.
اين مسئله تا جايي تاثير گذار است كه همكنون بسياري از فروشگاه هاي سطح شهر و استان خراسان رضوي همكنون محصولات مورد نياز خود را از فروشگاه هماوين تهيه مي كنند و قاعدتا قيمت تمام شده آنها بيشتر بوده و نرخ بالاتري را ارائه مي دهند.
انواع پروفيلهاي UPVC در بازار ايران به سه دسته مختلف تقسيم مي شوند كه هر يك از آنها ويژگيها و مزايا و معايب خاص خود را دارند. برخي از اين محصولات مانند پروفيلهاي ترك كيفيت بالاتر و قيمت به مراتب گراني نسبت به ساير محصولات دارند.
پروفيلهاي UPVC چيني نيز در طرف مقابل قرار مي گيرند. اين محصولات كيفيت متوسطي ارائه مي دهند اما قيمتهاي مناسبي را دارا هستند.
بجز اين موارد مي توان به محصولات ايراني اشاره نموده كه برخي از برندهاي معتبر ايراني از بهترين جنس چوب و همچنين پيشرفته ترين دستگاه هاي ساخت بهره مي برند و محصولاتي را با بالاترين كيفيت در بازار ايران ارائه مي دهند.
همچنين بايد دانست كه قيمتهاي محصولات توليد داخل كشور نيز نسبت به محصولات ترك مناسبتر است و لذا به نظر مي رسد گزينه مناسبي براي خريد در بازار ايران به شمار مي ايند. اما هر مشتري بنا به نياز و انتظاراتي كه دارد مي تواند محصول مورد نظر خود را برگزيند.
هماوين براي راهنمايي بهتر مشتريان خود خدمت ويژه اي را در نظر گرفته است.
شما مي توانيد جهت دريافت اطلاعات فني كامل و دقيق در خصوص انواع محصولات و همچنين انجام انتخابي شايسته و مناسب كه بهترين كيفيت را با بهترين قيمت براي شما به همراه داشته باشد با كارشناسان فني فروشگاه هماوين به رايگان مشاوره نماييد.
جهت استفاده از مشاوره رايگان مشاوران فني مجموعه هماوين با يكي از شماره هاي مندرج در سايت تماس بگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.