درب ضد سرقت ترك اصل در مشهد با برترين كيفيت و نازلترين قيمت

فروشگاه هماوين معتبرترين فروشگاه در مشهد در زمينه فروش انواع درب ضد سرقت اپارتماني و پنجره دو جداره و پروفيل UPVC در مشهد است كه كليه محصولات خود را با بالاترين كيفيت و ارزانترين قيمت تقديم مشتريان عزيز مشهدي مي نمايد. از جمله اين محصولات مي توان به درب ضد سرقت ترك اصل اشاره نمود.
فروشگاه هماوين به عنوان يك فروشگاه قديمي و معتبر در مشهد مطرح است كه همواره به روزترين و مدرن ترين محصولات صنعت ساختماني را كه در دنيا مطرح است به مشهد آورده و صنعت ساختمان سازي در مشهد را به برترين تكنولوژي روز دنيا مجهز نموده است.
از جمله اين محصولات مي توان به درب ضد سرقت ترك اصل اشاره نمود كه در اين مقاله سعي خواهيم كرد تا اندازه اي با ويژگي هاي اين محصول شيك آشنا شويم.
يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد فروشگاه هماوين تخفيف استثنايي اين فروشگاه است كه به ميزان سي درصد به كليه كالاهاي هماوين اختصاص مي يابد. اين تخفيف بر خلاف تخفيفات برخي فروشگاه ست كه ابتدا قيمت را بالا برده و سپس از واژه تخفيف استفاده مي كنند.
به عبارت ديگر تخفيف سي درصدي فروشگاه هماوين از آن جهت مهم است كه كاملا واقعي بوده و نسبت به قيمتهاي متداول در بازار سنجيده مي شود.
اما چگونه يك فروشگاه مي تواند محصولات خود را به قيمت يك سوم كمتر از ساير فروشگاه ها به فروش برساند؟ فروشگاه هماوين از يك سو با قناعت به سود حداقلي توانسته است نرخ انواع مختلف محصولات خود را تا اندازه قابل توجهي كاهش دهد.
از سوي ديگر اين فروشگاه با توجه به سابقه طولاني و درخشان خود در بازار مشهد توسط نمايندگي بسياري از برندهاي داخلي و خارجي در شرق كشور را بدست آورده و به صورت مستقيم از توليد كننده ها كالاهاي مورد نظر خود را به قيمتي پايين تر تهيه نمايد.
اما انواع درب هاي اپارتماني ضد سرقت در بازار ايران موجود هستند كه به اختصار به انها اشاره مي كنيم. نخست دربهاي ارزان قيمت چيني هستند كه قاعدتا و مانند ديگر اجناس چيني كيفيتي متوسط داشته و از نظر كيفي در رتبه اول بازار قرار نخواهند گرفت.
سپس دربهاي ضد سرقت ايراني را داريم كه البته برخي از برندهاي ايراني با توجه به اينكه از تكنولوژي روز دنيا و مواد اوليه با كيفيت استفاده مي كنند سطح كيفي بالايي دارند و قيمتي متوسط نيز داشته كه اغلب از دربهاي چيني بالاتر مي باشد.
هر چند بسياري از مشتريان ترجيح مي دهند از درب هاي ضد سرقت ايراني به دليل كيفيت و قيمت متناسب انها استفاده نمايند اما درب هاي ضد سرقت آپارتماني ترك نيز مشتريان خاص خود را دارند. درب هاي ضد سرقت ترك در ايران برند شده و طرفداران خاص خود را دارد.
درب هاي ضد سرقت آپارتماني ترك معمولا كيفيتي بالاتر از ساير محصولات داشته و البته قيمت آنها نيز بالاتر از ساير برندهاي چيني و ايراني است.
نكته مهمي كه در هنگام خريد درب اپارتماني ترك مي بايست بدان توجه داشته باشيد اين است كه در حال حاضر متاسفانه بسياري از درب هاي موجود در بازار اصل نيستند و محصولات تغلبي را به جاي درب ضد سرقت ترك اصل با قيمتهاي پايين تر به فروش مي رسانند.
اما فروشگاه هماوين با توجه به تجربه بالاي خود و اعتباري كه به دست اورده است هرگز درب ضد سرقت تغلبي به فروش نمي رساند و اين اطمينان به شما داده مي شود كه كليه درب هاي ضد سرقت موجود در فروشگاه هماوين كاملا اصلي و برند هستند.
 


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.