انواع پنجره دو جداره UPVC و آلومينيومي در مشهد با ارزانترين قيمت


فروشگاه هماوين برترين فروشگاه در مشهد است كه متنوع ترين محصولات از جمله برترين درب هاي ضد سرقت آپارتماني و پنجره هاي دو جداره UPVC و آلومينومي و پروفيل UPVC را به همشهريان مشهدي و هم استاني هاي گرامي ارائه مي كند.
فروشگاه هماوين از جمله معتبرترين و محبوب ترين فروشگاه در سطح شهر مشهد است كه انواع محصولات مدرن آپارتماني را به ارزانترين قيمت ارائه مي نمايد.
يكي از خدمات ويژه و استثنايي كه در فروشگاه هماوين براي كليه محصولات از درب آپارتماني ضد سرقت گرفته تا انواع پنجره دو جداره UPVC و آلومينيومي و همچنين انواع پروفيلهاي UPVC در نظر گرفته شده است تخفيف استثنايي اين شركت است.
تخفيف خارق العاده سي درصدي كه فروشگاه هماوين در نظر گرفته است سبب شده كه قيمتهاي فروشگاه هماوين با اختلاف فاحش پايين تر از قيمتهاي ديگر شركتها در مشهد باشد. دليل اصلي اين امر نيز واقعي بودن تخفيف سي درصدي هماوين مي باشد.
منظور از واقعي بودن اين تخفيف اين است كه بدين صورت نبوده كه در فروشگاه هماوين ابتدا قيمتها به صورت كاذب بالا برده شود و سپس اتكت تخفيف روي محصولات نصب شود بلكه تخفيف نسبت به قيمتهاي ديگر فروشگاه ها محاسبه گرديده است.
حال اين سوال پيش مي ايد كه مگر فروشگاه هماوين چه مزيتي بر ديگر فروشگاه ها دارد كه مي تواند تا اين حد قيمتهاي خود را كاهش دهد؟
در پاست بايد گفت كه اين امر به دو دليل رخ مي دهد. نخست انكه مديريت فروشگاه هماوين بر اصل سود كمتر فروش بيشتر باور دارد و معتقد است با سود كمتر نه تنها رضايت مشتري جلب مي گردد بلكه تعداد مشتريان افزايش يافته و در نهاست سود فروشگاه نيز بيشتر خواهد شود.
دليل دوم بر اين اساس است كه فروشگاه هماوين با توجه به سابقه و حضور طولاني مدت خود در بازار توانسته است ارتباط بدون واسطه اي را با كارخانه هاي توليدي برقرار سازد.
بدين ترتيب فروشگاه هماوين كليه محصولات خود را در تيراژ بالا و به طور كاملا مستقيم از توليد كنندگان تهيه مي كند و به همين دليل قيمت تمام شده هر محصول در فروشگاه هماوين نسبت به ديگر فروشگاه ها به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.
اين امر تا آن اندازه تاثير گذار است كه فروشگاه هماوين جنس و كالاي مورد نياز بسياري از فروشگاه هاي سطح شهر و استان را نيز تامين مي نمايد. پس بنابراين طبيعي خواهد بود كه قيمتهاي ارائه شده در هماوين نسبت به ديگر فروشگاه ها كمتر باشد.
مديريت هماوين بر همين اساس برنامه ضمانت قيمت را به اجرا گذاشته است. اين امر بدان معناست كه فروشگاه هماوين قيمت كليه محصولات خود را تضمين مي كند و به شما اطمينان مي دهد كه در هيچ فروشگاهي در سطح شهر نمي توانيد قيمتي ارزانتر را بيابيد.
در صورتي كه محصولي را كه از فروشگاه هماوين خريداري نموده ايد در فروشگاه ديگري با قيمت ارزانتر پيدا كنيد فروشگاه هماوين بلافاصله محصول فروخته شده را پس گرفته و مبلغ پرداختي توسط شما را تمام و كمال باز پس خواهد داد.
همچنين با توجه به ورود انواع محصولات تغلبي و فيك در بازار ساختمان كشور فروشگاه هماوين كليه محصولات خود را با ضمانت كيفيت به فروش مي رساند.
اين ضمانت به شما اطمينان مي دهد كه كليه محصولات ارائه شده در فروشگاه هماوين كاملا اصل هستند و از جنس با كيفيت تهيه شده اند. همچنين كليه مواردي كه توسط كارشناسان فروش در هنگام خريد به شما ارائه شده كاملا صحيح و دقيق است.
در صورت بروز هر گونه تناقض يا نشان دادن اصل نبودن اين محصولات نيز فروشگاه هماوين بلافاصله جنس فروخته شده را پس گرفته و مبلغي پرداختي را عودت خواهد داد.
اميدواريم كليه خدماتي كه فروشگاه هماوين براي رفاه حال بيشتر شما در نظر گرفته است بتواند در نهايت رضايت خاطر شما را نيز فراهم اورد.

انواع پنجره دو جداره UPVC و آلومينيومي در مشهد با ارزانترين قيمت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.