درب ضد سرقت چيني ارزان و با كيفيت در مشهد در طرح ها و مدلهاي مختلف


    فروشگاه هماوين به عنوان ارائه دهنده ارزانترين محصولات مدرن ساختماني از جمله انواع درب ضد سرقت اپارتماني و پنجره دو جداره و پروفيلهاي UPVC در مشهد به شمار مي آيد كه كليه محصولات خود را با ضمانت كيفيت و ضمانت قيمت به فروش مي رساند.
فروشگاه هماوين يكي از قديمي ترين و خوش سابقه ترين شركتها ارائه دهنده محصولات با كيفيت و مدرن ساختماني در مشهد است كه كليه محصولات خود را با تخفيف استثنايي سي درصدي به كليه مشهدي ها و هم استاني هاي عزيز ارائه مي نمايد.
نكته قابل توجه در خصوص اين تخفيف اين است كه شركت هماوين بر خلاف برخي فروشگاه ها تخفيف كاذب ارائه نمي دهد. يعني به اين شكل نيست كه ابتدا قيمت اوليه كالا را افزايش داده و سپس به صورت كاذب با تخفيف مجددا به قيمت واقعي برساند.
بلكه تخفيف استثنايي سي درصدي فروشگاه هماوين نسبت به قيمت هاي ديگر فروشگاه ها و قيمت متداول بازار در نظر گرفته شده است و كاملا واقعي است.
ممكن است جاي سوال باشد كه چگونه فروشگاه هماوين مي تواند كليه محصولات خود را تا اين حد ارزان تر از ساير فروشگاه ها ارائه دهد؟ در پاسخ بايد گفت كه دو نكته در اين خصوص وجود دارد نكته نخست سود كمتري است كه مديريت هماوين دريافت مي كند.
مديريت هماوين با تاكيد بر سود دو طرفه مشتري و فروشگاه بر سود كمتر و فروش بيشتر تمركز نموده است. نكته دوم با توجه به سابقه درخشان هماوين در مشهد است كه اين شركت توانسته ارتباط مستقيمي با توليد كنندگان برقرار داخلي و خارجي بر قرار نمايد.
انواع درب ضد سرقت اپارتماني چيني و ايراني و ترك در بازار مشهد وجود دارد كه هر يك از اين محصولات با توجه به مزايا و معايبي كه دارند طرفداران و مشتريان خاص خود را پيدا كرده اند.
انواع درب ضد سرقت ترك با توجه به كيفيت بالايي كه دارد بسياري از مشتريان مشكل پسند را حلب خود نموده است. اما قيمت بالاي اين محصول باعث شده كه بسياري از خريداران ترجيح دهند از ديگر محصولات موجود در بازار استفاده نمايند.
دربهاي ضد سرقت ايراني نيز كيفيت قابل قبول و گاها در حد دربهاي ضد سرقت ترك دارند و قيمتهاي به مراتب پايين تري نيز داشته و بسياري از مشتريان را راضي نموده اند.
اما ديگر محصولات پر فروش در بازار ايران را مي بايست درب هاي ضد سرقت آپارتماني چيني هستند كه تنوع بسيار بالايي هم از نظر كيفيت و جنس مواد به كار رفته در درب و هم از نظر انواع طرح ها و مدلهاي مختلف درب دارا مي باشند.
در خصوص درب هاي آپارتماني ضد سرقت چيني ذكر اين نكته لازم است كه برخي برندهاي بي كيفيت چيني هر چند ارزان قيمت هستند اما كارايي چنداني ندارند اما برخي برندهاي جا افتاده و با سابقه چيني نيز موجود هستند كه كيفيت به مراتب بهتر و قيمتهاي مناسبي دارند.
فروشگاه هماوين با شناسايي برترين برندهاي چيني هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت و همچنين از نظر تنوع سعي نموده كه مناسبترين كالا را براي مشتريان خود فراهم نمايد.
كليه محصولات فروشگاه هماوين با ضمانت قيمت به فروش مي رسد يعني اگر پس از خريد از هماوين كالايي را كه از اين شركت خريداري نموده اي در فروشگاه ديگري در سطح مشهد به قيمتي ارزان تر بيابيد فروشگاه هماوين جنس فروخته شده را پس مي گيرد.
علاوه بر ضمانت قيمت مي توان به ضمانت كيفيت محصولات هماوين نيز اشاره نمود. اين امر بدان معناست كه هماوين ضمانت مي كند كه كليه محصولات اين شركت اصل بوده و با بالاترين كيفيت به شما تحويل داده مي شود.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص قيمتهاي استثنايي و خدمات گسترده فروشگاه هماوين مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين فروشگاه تماس گرفته و يا به صورت حضوري از نمايشگاه دائمي هماوين بازديد به عمل آوريد.

    درب ضد سرقت چيني ارزان و با كيفيت در مشهد در طرح ها و مدلهاي مختلف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.