پروفيل UPVC ارزان و با كيفيت در مشهد در طرح و مدلهاي مختلف


فروشگاه هماوين بزرگترين عرضه كننده محصولات مدرن ساختماني شامل انواع درب ضد سرقت آپارتماني و پنجره هاي دو جداره و پروفيل UPVC در مشهد به شمار مي رود كه كليه محصولات خود را به ارزانترين قيمت تقديم مشتريان عزيز مي كند.
فروشگاه هماوين يكي از قديمي ترين و برجسته ترين شركتهاي ارائه دهنده انواع محصولات ساختماني در مشهد است كه به عنوان شركتي پيشرو همواره به روز ترين و مدرن ترين محصولات ساختماني را براي اولين بار در مشهد ارائه مي دهد.
فروشگاه هماوين با تخصيص تخفيف سي درصدي توانسته قيمتهاي خود را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. بايد دانست كه تخفيفي كه در فروشگاه هماوين ارائه مي شود كاملا واقعي است و نسبت به قيمتهاي ديگر فروشگاه ها در سطح شهر محاسبه شده است.
اما ممكن است جاي سوال باشد كه چگونه فروشگاه هماوين توانسته است قيمتهاي خود را با اين تخفيف استثنايي يك سوم كمتر از ساير فروشگاه ها عرضه كند؟
در توضيح بايد گفت كه فروشگاه هماوين با توجه به سابقه درخشاني كه در صنعت ساختمان مشهد دارد توانسته است ارتباط مستقيمي با توليد كنندگان داخلي و خارجي برقرار كند و محصولات خود را در تيراژ بالا و بدون واسطه از توليد كنندگان تهيه كند.
همين مسئله سبب شده است كه قيمت تمام شده هر محصول براي فرشگاه هماوين نسبت به ديگر فروشگاه ها بسيار پايين تر باشد. به نحوي كه فروشگاه هماوين جنس مورد نياز بسياري ديگر از فروشگاه هاي سطح شهر و استان را تامين مي كند.
از سوي ديگر مديريت فروشگاه هماوين با قناعت به سود كم توانسته مشتريان خود را راضي نگه دارد. سود كم موجب فروش بيشتر و در نهايت منفعت دو طرفه مشتري و فروشگاه خواهد بود.
در مجموع بايد گفت فروشگاه هماوين به قيمتهاي ارائه شده خود اعتماد داشته و به همين دليل كليه محصولات خود را با ضمانت قيمت به فروش مي رساند. بدين معنا كه اگر شما جنس مشابهي را به قيمتي پايين تر در بازار مشهد بيابيد هماوين جنس فروخته شده را بلافاصله پس گرفته و مبلغ پرداختي شما را بلافاصله باز پس مي دهد.
ضانت كيفيت محصولات هماوين نيز به همين ترتيب است كه به شما اين اطمينان را مي دهد كه كليه محصولات فروشگاه هماوين كاملا اصل هستند.
اما در خصوص پروفيلهاي UPVC بايد گفت كه اين محصول از جمله مدرن ترين و پر كاربرد ترين محصولات در صنعت ساختمان سازي كشورهاي پيشرفته به شمار مي آيد و همكنون چند سالي است كه اين محصول وارد كشور نيز شده است و مورد استفاده قرار مي گيرد.
پروفيلهاي UPVC از جهات مختلفي داراي مزيت نسبت به پروفيلهاي فلزي هستند. اين پروفيلها علاوه بر اين كه سبك تر بوده و عايق بسيار قوي در برابر حرارت و صوت به شمار مي ايد معايب پروفيلهاي فلزي را نيز از جمله زنگ زدگي و پوسيدگي ندارند.
UPVC در واقع همان PVC متراكم شده است كه با پيشرفت تكنولوژي كشف و ساخته شده است و همكنون به صورت گسترده در صنايع مختلف مورد استفاده قرار مي گيرد.
اما در بازار ايران اجناس متنوع و مختلفي وجود دارد كه بايد با استفاده از تجربه كارشناسان امر خريد نماييد تا مطمئن باشيد كه جنس خوبي را با قيمت مناسبي تهيه نموده ايد. به همين منظور نيز مديريت فروشگاه هماوين خدمت ويزه را در نظر گرفته است.
خدمت ويژه فروشگاه هماوين ارائه مشاوره فني رايگان به تمامي همشهريان و هم استاني هاي عزيز است تا با شناخت ويژگي ها و مزايا و معايب انواع مختلف پروفيلهاي UPVC جنس مناسب و مورد نياز خود را يافته و به پايين ترين قيمت تهيه نمايند.
جهت كسب اطلاعات بيشتري و استفاده از مشاوره فني رايگان كارشناسان زبده فروشگاه هماوين مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي سازمان مندرج در سايت هماوين تماس حاصل فرماييد.

پروفيل UPVC ارزان و با كيفيت در مشهد در طرح و مدلهاي مختلف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.