درب ضد سرقت ايراني استاندارد در مشهد با كمترين قيمت و بالاترين كيف


    فروشگاه هماوين به عنوان يك شركت پيشرو در ارائه به روز ترين محصولات ساختماني از جمله انواع درب ضد سرقت اپارتماني و پنجره دو جداره و پروفيلهاي UPVC در مشهد است كه كليه محصولات خود را به كمترين قيمت و بالاترين كيفيت تقديم مشتريان خود مي نمايد.
فروشگاه هماوين يكي از قديميترين شركت هاي ارائه دهنده محصولات مدرن آپارتماني است كه كليه محصولات خود را با تخفيفات استثنايي تقديم مشتريان خود مي نمايد.
تخفيف استثنايي سي درصدي در فروشگاه هماوين سبب شده است كه در عمل قيمتهاي ارائه شده در اين فروشگاه يك سوم كمتر از قيمتهاي ساير فروشگاه ها در سطح مشهد باشد. از جمله اين محصولات مي توان به انواع درب ضد سرقت ايراني استاندارد در اين فروشگاه اشاره نمود.
دربهاي ضد سرقت در بازار ايران تنوع بسيار بالايي دارند از انواع درب آپارتماني ترك گرفته تا محصولات ايراني و چيني كه در كيفيتها و قيمتهاي بسيار متنوع در بازار موجود هستند. اين تنوع گسترده محصول گاهي باعث سردرگمي مشتريان مي شود.
در اين مقاله سعي مي كنيم به صورت خلاصه برخي از ويژگي هاي درب آپارتماني ضد سرقت استاندارد را مطرح نماييم تا انتخاب براي مشتريان ساده تر گردد.
در ابتدا بايد دانست كه دربهاي آپارتماني در بازار ايران به سه دسته مختلف تقسيم مي شوند. دسته نخست دربهاي آپارتماني را محصولات ترك تشكيل مي دهند. اين محصولات كيفيت نسبتا بالايي داشته و نام و آوازه طولاني در بازار ايران دارند.
اما در مقابل قيمت درب آپارتماني ترك نيز نسبت به محصولات ديگر بالاتر است. در برابر اين محصولات درب هاي ضد سرقت چيني قرار دارند كه در مقابل دربهاي ترك هم قيمتهاي پايين تري دارند و البته كيفيت كمتري نيز دارا هستند.
اما جدا از اين دو نوع محصول بايد به محصولات ايراني نيز اشاره نمود. از انجا كه بيشتر توليد كنندگان داخلي از تجهيزات روز اروپايي سود مي برند كيفيتي در حد درب هاي ضد سرقت آپارتماني ترك داشته و البته از قيمتي مناسبتر نيز برخوردار هستند.
به همين دليل است كه به نظر مي رسد خريد درب ضد سرقت ايراني تصميم معقولانه تري باشد. اما بايد دقت داشته باشيد كه حتما درب ضد سرقت استاندارد ايراني را خريداري نماييد و از جنسهاي تقلبي و بي كيفيتي كه در بازار موجود مي باشند پرهيز نماييد.
انواع مختلف درب آپارتماني كه در بازار موجود مي باشند از جهات متفاوتي مي بايست مورد بررسي قرار گيرند. از جمله موارد مهم جنس چوبي است كه در ساخت درب به كار رفته و دوام و طول عمر درب در مرحله نخست به اين عامل وابسته است.
رويه درب نيز به همين ترتيب مي تواند تاثير بسياري قابل توجهي در كيفيت درب هاي ضد سرقت آپارتماني داشته باشد.
قفل درب نيز با توجه به اهميتي كه در امنيت ساختمان دارد مي تواند مورد توجه ويژه قرار گيرد. بهترين انتخاب اين است كه قفلهايي استفاده شود كه چند زبانه موازي داشته و با هر چرخش كليد چند زبانه به صورت همزمان وارد چفت گردند.
تعداد و زاويه باز و بست لولاهاي موجود در درب آپارتماني نيز اهميت بالايي دارد چرا كه اگر اين لولاها از تعداد استاندارد كمتر باشند به مرور زمان درب دچار افتادگي مي شود و هم از نظر صدا و هم از نظر حركت ايراداتي را به درب آپارتماني وارد مي اورد.
فروشگاه هماوين با توجه به تجربه و اعتبار بالايي كه در صنعت تجهيزات مدرن ساختماني دارد جهت رفاه حال بيشتر مشتريان عزيز خود خدمت ويژه اي را راه اندازي كرده است. اين خدمت استثنايي ارائه مشاوره رايگان فني براي انتخاب درب اپارتماني ست.
شما مي توانيد جهت استفاده از مشاوره رايگان فني كارشناسان با تجربه هماوين با يكي از شماره هاي روابط عمومي فروشگاه هماوين كه سايت درج گرديده است تماس حاصل فرموده و بخش كارشناسي اين فروشگاه ارتباط برقرار نماييد.
اميدواريم شما نيز از خريد از مجموعه هماوين كمال رضايت را داشته باشيد.

    درب ضد سرقت ايراني استاندارد در مشهد با كمترين قيمت و بالاترين كيف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.