پروفيل UPVC ارزان و با ضمانت در مشهد در طرح ها و مدلهاي مختلف


    فروشگاه هماوين به عنوان قديميترين و با سابقه ترين فروشگاه در مشهد است كه انواع درب آپارتماني ضد سرقت و پنجره دو جداره يو پي وي سي و پروفيل UPVC به ارزانترين قيمت به همشهريان عزيز ارائه مي دهد. ضمانت كيفيت و ضمانت قيمت از جمله خدمات فروشگاه هماوين محسوب مي گردد.
امروزه در صنعت ساختمان با پيشرفت تكنولولژي محصولات متنوعي روانه بازار شده است كه عملا انقلابي در صنعت ساختمان سازي محسوب مي گردد. مزايا و ويژگي هاي منحصر به فرد محصولات مدرني كه در چند سال اخير با پيشرفت تكنولوژي در دسترس قرار گرفته عملا شكل ساختمان ازي در كشورهاي پيشرفته را تغيير داده است.
هماوين نيز به عنوان فروشگاهي به روز و پيشرو در مشهد اخرين محصولات روز دنيا را براي استفاده هر چه بهتر همشهريان عزيز تهيه نموده و با قيمتهاي استثنايي در اختيار ايشان قرار داده است.
اعمال تخفيف استثنايي سي درصدي به كليه محصولات فروشگاه هماوين از درب هاي اپارتماني ضد سرقت گرفته تا انواع پنجره دو جداره و پروفيل هاي UPVC در كيفيتها و قيمتهاي مختلف و در بيش از ده ها طرح متنوع از جمله خدمات هماوين محسوب مي گردد.
تخفيف استثنايي هماوين از ان جهت قابل توجه است كه اين تخفيف سي درصدي كاملا واقعي است و اينگونه نيست كه مانند برخي فروشگاه ها ابتدا قيمت اوليه كالا را بالا برده و سپس با اعمال تخفيف ادعاي كاهش قابل ملاحظه قيمتها را داشته باشد.
بلكه در فروشگاه هماوين قيمتها نسبت به ساير فروشگاه هاي سطح شهر مشهد سي درصد ارزانتر محاسبه مي گردد و لذا اين تخفيف كاملا واقعي است.
اما اگر مي پرسيد كه چگونه ممكن است يك فروشگاه تا اين حد قيمتهاي متفاوتي را اارائه دهد مي بايست به دو جنبه ويژه در فروشگاه هماوين اشاره نماييم.
نخست انكه فروشگاه هماوين با توجه به سابقه درخشاني كه در صنعت ساختمان مشهد دارد توانسته است ارتباط مستقيمي با كليه توليد كنندگان داخلي و خارجي برقرار نمايد و محصولات اين شركتها را در تيراژ بالا و بدون واسطه خريداري نمايد.
همين امر سبب مي شود كه قيمت تمام شده يك محصول مشخص در فروشگاه هماوين از ساير فروشگاه هاي سطح شهر مشهد پايين تر باشد.
از سوي ديگر فروشگاه هماوين با قناعت بر سود كم از هر محصول معتقد است كه با اين روش هم مي تواند رضايت خاطر مشتريان خود را جلب نمايد و هم با افزايش نسبي تعداد مشتريان سود نهايي خود را نيز نسبت به ديگر فروشگاه ها افزايش دهد.
اما پروفيلهاي يو پي وي سي يكي از آخرين محصولات ارائه شده در صنعت ساختمان محسوب مي شود كه در چند سال اخير رشد قابل ملاحظه اي در كشور ما نيز داشته اند.
جنس UPVC ويژگي هاي منحصر به فردي دارد كه سبب شده اين محصول تا اين اندازه در بين مردم محبوب و مورد توجه كارشناسان قرار گيرد.
در توضيح بايد گفت كه UPVC در لغت به معناي پي وي سي فشرده سازي شده است. بدين معنا كه پس از عمليات پيشرفته توليدي پي وي سي ها به صورت متراكم راونه بازار مي شوند كه ضمن دارا بودن كليه مزاياي پي وي سي از تنها عيب اين محصول نيز مبرا گرديده اند.
پي وي سي محصولي كاملا عايق با طول عمر بالاست اما تنها عيبي كه دارد اين است كه اين محصول در برابر تنش هاي مكانيكي و ضربه مقاومت كمي دارد و به همين دليل نمي تواند در برخي كاربردهاي ساختمان سازي مستقيما مورد استفاده قرار گيرد.
اما UPVC كه با فرايند متراكم سازي PVC ساخته مي شود علاوه بر عايق بودن در برابر سرما و گرما و آلودگي صوتي در برابر تنشهاي مكانيكي نيز مقاومت مناسبي از خود نشان مي دهد و به همين دليل محصولي كاملا ايده آل به شمار مي ايد.

پروفيل UPVC  ارزان و با ضمانت در مشهد در طرح ها و مدلهاي مختلف

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.